Goodgame Farmer (Online Çiftlik) Oyunu Oyna


Oyun İletişim - Yardım - Gizlilik - RSS ile takip et.

Duyuru: Merhaba değerli oyuncumuz, artık NormOYUN'daki goodgame farmer (online çiftlik) oyununu tam ekranda oynayabilirsin. Tam Ekran Oyna butonuna tıklayarak oyunu daha büyük ekranda oynayabilirsin. İyi eğlenceler. NormOYUN
Goodgame Farmer (Online Çiftlik) oyna

» Goodgame Farmer (Online Çiftlik) oyunu nasıl oynanır;

NormOYUN.com sizlere harika bir işletme oyunu daha sunuyor.
Oyunumuz Türkçe. Zorlanmadan girebilirsiniz, oynayabilirsiniz.
Oyuna ŞİMDİ OYNA butonuna tıklayarak direk başlayabilirsiniz.
İsterseniz KAYIT OL butonuna tıklayarak kayıt, üye olabilirsiniz.
Çok kaliteli ve güzel bir çiftlik oyunu gerçekten.

NormOYUN

Eğitici Oyunlar kategorisindeki Goodgame Farmer (Online Çiftlik) oyunu 25 Mayıs 2010, Salı günü eklendi ve 45463 kere oynandı.
Bu oyun en çok şu isimlerle aranmış; goodgame farmer oyna (561 kez) , online farmer (417 kez) , good game farmer oyna (125 kez) , online farmer oyna (60 kez) , goodgame farmer (40 kez) ,


Goodgame Farmer (Online Çiftlik) OYNA


» Goodgame Farmer (Online Çiftlik) oyununa yapılan yorumlar

»doğukan efe
arkadaşlar bu oyun 28.02.2013 de kapandı onun yerine goodgame big farm geldi youtube yi açın ve şunu yazın goodgame farmer the end her şeyi öğreneceksiniz (34 levellik yerim gitti)
23 Nisan 2014, Çarşamba Saat: 18:49:57
»can
ya nıye açılmıyo ya 105 lwllım ya offfffffff :(
18 Mart 2014, Salı Saat: 17:39:09
»asegul_dyan852@
lütfen şu oyunu yapın açılmıyo ben bu oyunu çok sevıyorum :(
16 Şubat 2014, Pazar Saat: 18:22:42
»merve
Bu oyun çok güzel çok iyi ben beyendim. Ama birazcık zor açılıyor .
28 Aralık 2013, Cumartesi Saat: 17:26:47
»Hidayet
ya neden açılmıyor ya ben bu oyunu gerçektende ok seviyorum ama off yaa
16 Kasım 2013, Cumartesi Saat: 12:32:01
»pelin
ya bu oyun neden açılmıyor
14 Eylül 2013, Cumartesi Saat: 17:30:46
»sanane
bu oyun niye açılmıyor millet çok oynadığı için mi açmıyorsunuz???
6 Eylül 2013, Cuma Saat: 12:02:46
»rümeysa
ya arkadaşalr ben bu oyuna giremiyorum hep hata luşuyor.her sitedede aynı şey var ne yapacağım?
10 Ağustos 2013, Cumartesi Saat: 15:48:28
»_MELEK_KARADAĞ_
GÜZEL Bİ OYUN OYNAMAYANLARA TAFSİYE EDRİM. OYNAYN TADIN!
18 Mayıs 2013, Cumartesi Saat: 19:06:21
»lorin
vay bu ne!
5 Mayıs 2013, Pazar Saat: 20:00:36
»ece eda
gerçekten çok güzel bir oyun 25 lvl deyim
10 Mart 2013, Pazar Saat: 17:50:30
»kızım bak git
yaa opps oluo tekrar bağlan yazıo yaa
2 Mart 2013, Cumartesi Saat: 20:33:15
»Ali
gerçekten çok güzelmiş
28 Şubat 2013, Perşembe Saat: 19:38:21
»overleon melek
aslında ben oyunu beğeniyorum ama genelde açılmada bi sorun oluyo mesela şu an giremiyorum oyun içerisinde hakaret çok fazla bide lvl puanı yükselse iyi olur
27 Temmuz 2012, Cuma Saat: 16:16:05
»zeynep
bayılıyorum bu oyuna
16 Temmuz 2012, Pazartesi Saat: 18:45:04
»=)=)=)
güzel bi oyun tşk
16 Temmuz 2012, Pazartesi Saat: 12:30:48
»zeynep nur atlıhan
çok güzel bir oyun hr gün oynuyorum
7 Temmuz 2012, Cumartesi Saat: 22:06:24
»ziyaretçi
en sevdiğim oyun bu.çok güzel 100 kere oynasam bıkmam
1 Ocak 2012, Pazar Saat: 14:35:42
»ece osmanoglu
harika bir oyun herkezin oynamasini tavsiye ederim
30 Haziran 2011, Perşembe Saat: 4:39:59 PM
»furkan
çok güzel
25 Haziran 2011, Cumartesi Saat: 2:14:21 PM
»CREN
yaa GERÇEKTEN DE SÜPER YAAA
18 Nisan 2011, Pazartesi Saat: 3:32:31 PM
»iyi
oyun çok güzel ama çok beliyoz
24 Kasım 2010, Çarşamba Saat: 10:12:54 PM
»oyun
tebrikler ben bu oyunu tasarlayana teşekkür ediyorum
13 Kasım 2010, Cumartesi Saat: 10:50:42 AM
»aslı
çok güzel bir oyun kesinlikle oynayın süper bayıldım byy
9 Ekim 2010, Cumartesi Saat: 4:10:35 PM
»:(
oyun çok güzel
4 Eylül 2010, Cumartesi Saat: 5:12:11 PM
»özlem dermirkundak
kral oyunda bunda var ama açılmadı buraya geldim
28 Ağustos 2010, Cumartesi Saat: 9:04:55 PM
»süper herkes oynasın
süper herkes oynasın
18 Ağustos 2010, Çarşamba Saat: 2:02:13 PM
»fgdf
mükkemmel bir oyun
2 Ağustos 2010, Pazartesi Saat: 6:26:31 PM
»:)
Güzel oyun.
1 Ağustos 2010, Pazar Saat: 10:09:04 PM
»hilal
bu oyunu çok seviyorum her gün oynuyorum
28 Temmuz 2010, Çarşamba Saat: 2:59:12 PM
»yorumcu
güzel bir oyun ayrıca sohbet edilmeside harika
14 Haziran 2010, Pazartesi Saat: 4:30:25 PM
»yaren
Ben bu oyunu çok seviyorurum
8 Haziran 2010, Salı Saat: 10:49:14 AM
ȍwri
bu oynu çok beğendim ama çıkmıyo yakında unuturum
1 Haziran 2010, Salı Saat: 4:01:22 PM

» En iyi oyunlar (10)

Maraz Ali Oyunu oyna
Maraz Ali

879277 kere Oynandı.
SmackDown Oyunu oyna
SmackDown

844350 kere Oynandı.
Pony Pasta Yapma Oyunu oyna
Pony Pasta Yapm

840573 kere Oynandı.
Amerikan Güreşi SmackDown 4 Oyunu oyna
Amerikan Güreşi

684278 kere Oynandı.
Tekken Oyunu oyna
Tekken

644938 kere Oynandı.
Amerikan Güreşi SmackDown 3 Oyunu oyna
Amerikan Güreşi

635718 kere Oynandı.
Spider Solitaire Oyunu oyna
Spider Solitair

524086 kere Oynandı.
3D Amerikan Dövüşü Oyunu oyna
3D Amerikan Döv

495999 kere Oynandı.
2 Kişilik Simektan Oyunu oyna
2 Kişilik Simek

469092 kere Oynandı.
Fifa 2010 Oyunu oyna
Fifa 2010

399310 kere Oynandı.

» En yeni oyunlar (15)

Ben 10 Labirent Oyunu oyna
Ben 10 Labirent

12 kere Oynandı.
Rubik Küp Boyama Oyunu Oyunu oyna
Rubik Küp Boyam

15 kere Oynandı.
Ülke Koruyucusu Oyunu oyna
Ülke Koruyucusu

18 kere Oynandı.
Sokak Savaşı Turnuvası Oyunu oyna
Sokak Savaşı Tu

28 kere Oynandı.
Keskin Nişancı 2 Oyunu oyna
Keskin Nişancı

34 kere Oynandı.
Earn to Die Oyunu oyna
Earn to Die

80 kere Oynandı.
Grup Hepsi Yapboz Oyunu oyna
Grup Hepsi Yapb

85 kere Oynandı.
Gerçek Araba Sür Oyunu oyna
Gerçek Araba Sü

191 kere Oynandı.
Çiftlik Dizayn Et Oyunu oyna
Çiftlik Dizayn

81 kere Oynandı.
Survivor Adaları Oyunu oyna
Survivor Adalar

3427 kere Oynandı.
2015 Kafa Topu Oyunu oyna
2015 Kafa Topu

298 kere Oynandı.
S.W.A.T Komandoları Oyunu oyna
S.W.A.T Komando

637 kere Oynandı.
Koca Kafalar Yarış Oyunu oyna
Koca Kafalar Ya

292 kere Oynandı.
Süper Ralli Oyunu oyna
Süper Ralli

200 kere Oynandı.
Podyum Show Oyunu oyna
Podyum Show

332 kere Oynandı.
Alakalı oyunlar & Arama kombinasyonları;
Farmer Goodgame Çiftlik İşletme Online çiftlik Sanal çiftlik Tarım Arkadaş Farm

Oyun oyna: Goodgame Farmer (Online Çiftlik) Oyunu Oyna - Eğitici Oyunlar

NormOYUN genel bilgiler ve istatistikler;

Göz atın: Yeni oyunlar - En iyi oyunlar - Oyun oyna - Bilardo oyunları - Ben 10 oyunları - Sue oyunları - Oyunlar
Smackdown oyunları - 3D oyunlar - Araba oyunları - Bakugan oyunları - Kayu oyunları - Farmville oyunları
NormOYUN en iyi, yeni ve kaliteli oyunları oynayabileceğiniz oyun oyna'ma sitesidir.
NormOYUN.com her gün güncelenmekte, her gün yeni oyunlar eklenmektedir. Bedava oyunlar oynayabilirsiniz.
Norm OYUN olarak oyun oynamanız için sizlere en iyi, en yeni ve en güzel oyunları, en hızlı şekilde sunmayı amaçlıyoruz.
Basit tasarımımız ile sitemizde rahatça dolaşabilir, istediğiniz oyunları rahat ve hızlı bir şekilde oynayabilirsiniz.
Sitemizde tane oyun bulunmaktadır ve bu oyun kere oynanmıştır.
NormOYUN.com'da bulunan bütün oyunların hakları yapımcılarına aittir.
© 2009 NormOYUN.com / Flash ve 3D (3 boyutlu) oyunlar. - Tüm hakları saklıdır.